Mēs esam entuziastu komanda, kura sastāv no četriem cilvēkiem ar pavisam dažādām profesijām, draugie, kurus vienu kopīgs hobijs. Mēs staigājam pa istabām, jo mums tas patīk, un mēs no tā gūstam baudu, mēs necenšamies iziet ar rekordu un būt par pašiem ātrākajiem, mēs patīk pētīt istabu un atzīmēt tās īpašības. Vienīgais ko mēs vēlamies, atdalīt kvalitatīvas istabas no lētām, kas veidotas steigā, vieglas peļņas gūšanai . Līdz šodienai mēs esam bijuši ļoti daudzās istabās (visur Latvijā+ārpus tās), esam bijuši vairākās Eiropas valstīs un pastāvīgi papildināsim savu kvesta-istabu bagāžu. Mēs nezinām, tas ir daudz vai maz, bet mēs varam salīdzināt, saprast un novērtēt, vai par šo istabu ir vērts maksāt, vai nav. Kāds no administratoriem klausa mūsu padomiem, kā padarīt istabu interesantāku, kāds principā mums nepiekrīt. Tā ir mūsu objektīva atzīme, kas veidojas no dažādiem faktoriem, ieskaitot to, ka katrs cilvēks ir individuāls un domā dažādi. Mūsu rakstos jūs atradīsiet visas istabas, kuras esam izgājuši, mēs netklāsim to noslēpumus un uzdevumus, bet dalīsimies ar to, ko jutām un redzējām.

Vērtējumi

Mēs centīsimies objektīvi novērtēt katru kvestu, balstoties uz mūsu pieredzi un salīdzinot istabas savā starpā. Daudz interesantu lietu atkārtojas, ar laiku tās vairs nerada grūtības. Mēs ar to esam saskarušies un zinām, kā tas strādā. Uz dažām istabām atnāc, redzi kaut ko jaunu, un Tev nav nekāda priekšstata, kā to atvērt, vai kā tas vispār darbojas, tas paaugstina vērtējumu un padara spēli interesantāku un sarežģītāku. Zems tehniskais novērtējums, nenozīmē, ka istaba nav interesanta, tai var būt daudz atslēgu, bet ne viena sarežģīta inženiertehniska risinājuma. Toties skaists dizains un pats uzdevuma formulējums, pat ja tajā nav nekā vizuāli interesanta, var prasīt daudz atjautības un dinamikas. Mēs centīsimies, izvērtēt un izvērsti aprakstīt katru istabu, lai Jūs saprastu spēles sarežģītības pakāpi, bet tajā pat laikā saglabāsim intrigu katrā.

Telpas noformējums/Atmosfēra: dizains, mēbeles, interjera priekšmeti, cik tas viss ir pārdomāts un atbilst sižetam un arī pati atmosfēra tajā

Inženiertehniskie risinājumi: dažādas slēdzenes, magnēti, durvis, seifu kodi, magnētiskās slēdzenes, sensori, lāzeri, loģiskās ķēdes ar tehnikas pielietojumu, viss, kas sarežģa uzdevumus un padara tos interesantākus. Piemēram, seifs, kas stāv nevis pie sienas, bet aiz gleznas, kuru var atbīdīt ar neierastas kombinācijas darbībām vai slepenu pogu

Uzdevuma oriģinalitāte: istabas sižets, uzdevums ir ne tikai atvērt kaudzi slēdzeņu, bet atrast atslēgu, piemēram, lai atbrīvotu ķīlnieku (lelli), un kopā ar to pamest istabu, atrodot pareizo kodu. Atrast un iznest miljonu no kazino, neatverot pašas durvis.

Uzdevumu sarežģītība: Vai istabā ir sarežģīti uzdevumi, mazāk acīm redzamu lietu, vairāk darbību analīzes un tehnisku risinājumu, viss, kas sarežģa uzdevumu izpildi un liek vairāk domāt.

Jebkādus jautājumus un piedāvājumus jūs varat rasktīt mums uz: questrevisor@gmail.com